Gå til innhold
  • Bli medlem

Isfritt i oslo området for fisketur kristihimmefartsdag


TorgeirF

Anbefalte innlegg

Hei

Som tittelen sier er jeg ute etter å kom meg meg på en liten fisketur førstkommende torsdag 10.05. Er det noen som har tips til hvor det er isfritt og kan være greit fiske nå. Er vel fortsatt is de aller fleste steder i Nord-marka. Er vel kanskje greier i Øst marka?

 

Mvh

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OFA har ganske bra koll på isfrie vann. De oppdaterer stadig på facebook.  Tipper jeg tar med fluestang og telt til helgen, med det været som er nå smelter det fort!.

Copy/paste OFA idag:

En liten is-rapport fra Nordmarka Øst/Sentralt: Selv om isen fortsatt ligger på de fleste vann, er det nå like før det braker løs! Langvann er nesten helt isfritt, og mange av de mellomstore vannene er rett rundt hjørnet. Muligheter for marginata allerede til helgen i noen vann. Mye vann i magasinene, bekker og elver, men veiene er fine og tørre. Bare å ta beina fatt eller sette seg på sykkelen - pakk mark, sluk eller fluestang og dra ut på fisketur til helgen! Husk fiskekort! Bildene er fra Langvann, Ørfiske, Rottungen og Søndre Måsjøen. Ny oppdatering kommer før helgen

 

 

Endret av Friluftsnoob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.