Gå til innhold
  • Bli medlem

Radius No 21 brenner


Anbefalte innlegg

Siden det har vært flere tråder som har omhandlet gamle brennere i det siste, kom jeg på at jeg har en gammel brenner liggende i boden, og dro den frem for å ta en titt på den. Trodde det var en Optimus brenner jeg hadde, men når jeg ser på den, ser jeg at det står Radius No 21. Litt kjapp googling ledet meg til denne siden, og etter å ha lest gjennom kjennetegnene, synes jeg den kan ligne på variant nummer 1. Det er imidlertid noen avvik, og jeg lurte på om det finnes noen kloke hoder som kanskje kan fortelle meg hvilken modell/variant det er snakk om, og når den kan være laget. Beklager på forhånd for dårlige bilder... 

Det ser ut til å mangle noen deler, men vurderer å høre med Finn på Finn i fall jeg skal sette den i stand...

 

En ting jeg stusser over, er at det står LTD på toppen av den, selv om det ikke skulle ha kommet før på senere modeller? På tanken står det ikke LTD... 

Radius21-1.jpg.fc3f9b6ecf97cf8a32d618240e766908.jpg

Radius 021 - tanklokk.jpg

Radius 21 - made in Sweeden.jpg

Radius 21 - merking topp.jpg

Radius 21 - merking under.JPG

Radius 21 Trademark.jpg

Radius No21.jpg

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest naturlig å tro at tank og brennerhode ikke er fra samme produksjon. Enten er noe byttet ut av tidligere eier, eller så er tanken en del av ett restopplag som er solgt med en brenner som er produsert senere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.