Gå til innhold
  • Bli medlem

Wm Badger Meget stor dunpose


Anbefalte innlegg

DEA65E3E-8D00-4C73-A46A-011BE8FEDC1A.thumb.jpeg.c688a5eda788a9f36c25efe9f8adddf2.jpeg

Da kom posen jeg kjøpte i midten av april. 

Siden jeg er lang, ble det 7 fot 215 cm med 3 oz overfill med 850 FP dun. 

88932896-FCE7-4359-BACA-F6D6BC4255A0.thumb.jpeg.8c1c8acb60968e75461da3fd6c577c26.jpeg

En meget flott pose, flott håndtverk laget i USA. Western mountaineering er dyrt og bra. 

044DC2FD-A7B0-49AD-9044-509C314EE671.thumb.jpeg.e23aa680ba59ea129a8d21ec02c1089a.jpeg

Her ligger den på en Downmath 9 LW. Som ser veldig liten ut med denne på. 

Den en meget komprimerbar også, og du kan flytte duna mellom over eller under deg for å regulere varmen. 

Gleder meg til å ta den i bruk, trolig i morgen  , burde få  @Jan@ og @SnorreL innom for å se på den. @Omnilite er også glad i WM poser. Kanskje vi burde hatt et lite ff treff i Drammen, med sikling på flott utstyr som eneste post på programmet. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 4.5.2018 den 13.24, Memento mori skrev:

DEA65E3E-8D00-4C73-A46A-011BE8FEDC1A.thumb.jpeg.c688a5eda788a9f36c25efe9f8adddf2.jpeg

 

Gleder meg til å ta den i bruk, trolig i morgen  , burde få  @Jan@ og @SnorreL innom for å se på den. @Omnilite er også glad i WM poser. 

 

Grattis med ny sovepose!

Tror alle som har en WM pose er glade i de. 😉
Fantastiske gode poser, og det er en sann fryd å legge seg godt til rette nede i posen og bare,  ja, nyte det.
Deilig deilig dun. 

Kjøpte først WM Summerlite og Versalite, med tanke på at jeg skulle ha to poser for alle sesonger og temperaturer (skulle kombinere de på de kaldeste dagene), men jeg endte opp med å kjøpe ett par WM Pumpa GWS poser i tillegg.  ( tommelen opp for www.finn.no! )

Men det er ikke bare posene som er digg. 

WM Flash Jakka er digg

WM Flight Buksa er digg.

WM Expedition Booties er digg. 

WM HotSac VBL er digg
Dog ble det en noe svett og fuktig affære når temperaturen plutselig ble mye høyere enn hva værmeldingen hadde sagt at det skulle bli.
Versalite og VBL med 0 grader'ish utenfor teltveggen = varmt, klamt og vått. 

 

WM lager utrolig flott produkter som jeg egentlig ikke kan få skrytt nok av.  Hadde jeg bare hatt mulighet til å bruk de så ofte som jeg har lyst til...

 

 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Walle skrev:

Tror alle som har en WM pose er glade i de😉

Har 2 netter i den nå, og får en til i natt. Blir å så fall varmeste natta hittil.  Veldig fornøyd hittil. God dun er digg🤪

EEBAE09C-6342-4E95-B98E-BAEF56DB8CF9.thumb.jpeg.38c81ff05a3ee6584988bd888f0a0771.jpeg

Er noe spesielt med produkter hvor det står hvem som har laget de, virker som slike Produkter er laget med stolthet. 

Et tips for @esw! Lage navnelapp på sine produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med hvordan enkelte produsenters produkter "yngler" etter at det første kommer i hus. Western Mountaineering er en av disse. 

Antelope GWS har fått følge av Badger MF, Megalite, Flash Booties og Hotsac VBL. Godt timede innkjøp jeg er godt fornøyd med, både produktene som sådan, og at jeg har betalt mindre enn halvparten av dagens ordinærpriser for alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.