Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhold ved Hageseter Dovre?


Eivind.K

Anbefalte innlegg

Annonse

Det pleier være linker til webkameraer på oversiktsidene til Yr.  Det er det også for Hjerkinn, se nederst på

https://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Dovre/Hjerkinn/

Nå i kveld har webkameraet på Hjerkinn bilder datert 25. februar 2000, må anta at det er feil :-)

Det er nyttig å sjekke senorge.no, men det man ser der er vel mest en indikasjon på forholdene, basert på snødybdeberegninger ut fra observasjoner enkelte steder, og ikke et fasitsvar.  Jeg har blitt litt overrasket et par ganger.    Så det er greit å kikke på lokale webkameraer også, for å få et bedre bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikkameraene  fra yr/svv har jeg sjekket og ser det er stedvis snø og bart, men fikk ikke nok ut av det til å se om det er bart nok for sykkelen enda. Ut i fra dem så må jeg vel drøye enda noen uker tror jeg. Takk for tips om senorge.no forresten. Den var ny for meg. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.