Gå til innhold
knerten

Hvordan er føreforholdene i Skarvheimen nå (april/mai 2018)

Anbefalte innlegg

Prøver igjen ...
Er det noen som kjenner til føreforholdene i Skarvheimen nå rett før 1.mai-helgen (2018)? Spesielt med tanke på usikre vann eller bekker som åpner seg.

Tenker å gå turen  Finse - Geiterygghytta - (Kongshelleren) - Iungsdalshytta - Bjordalsbu - Breistølsbu. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Klatremusen
      Jeg og en venn planlegger en tur (7-8 dager) med telt og pulk på Finnmarksvidda. Har noen her tips til rutevalg? Vi tenkte i utgangspunktet en rundtur med utgangspunkt i Kautokeino, men åpen for andre forslag. Vi unngår gjerne hytter, scooterløyper osv. da vi ønsker å være mest mulig i "villmarka". Er det fint å gå feks østover mot Øvre Anarjohka nasjonalpark? Vi kommer til å ha med isbor og fiskeutstyr, så vi går gjerne forbi noen fiskevann også. Noen som er kjent i området?
    • Av larschristian
      Påske 2020 - 4 overnattinger
      Fjellski med pulk x 2 (1 til utstyr og 1 til utstyr/ avlasting for lillegutt)
      Hytte til hytte eller telt, gjerne en kombo

Jeg og yngstemann (5år) har bestemt oss for 4 dagers tur i påskefjellet. Vi er turvante og ser for oss Rondane eller Jotunheimen, men rutene og valgene er så mange.... 

....hva ville du valgt og hvorfor?

Hører fra deg🐒
    • Av Fjellsnella
      Jeg er en jente som er veldig glad i å være ute. Jotunheimens topper og daler har jeg gått mye i på vår/sommertid men har vært lite ute på lengre skiturer om vinteren. Har lyst å prøve meg på ski og tenkte kanskje fra Gjendesheim til Glitterheim? Jeg er i normalt god form. Er dette en tur som er grei å gå? Hva slags ski må jeg ha? Er det merkede løyper? Hvor krevende er det? Håper noen kan bidra med tips og erfaringer til en rookie😅 Kom gjerne også med tips til andre flotte skiturer. Tidspunkt: mars/april

• Av tomj
      Er det noen som vet hvordan forholdene er generelt på Finnskogen?Varaldskogen spesielt. Er det mye snø som ligger eller er det blitt bart?
      Mvh. Tom
    • Av Marius Engelsen
      Har DU gått til Gulfjellstoppen via Vossavardane på ski? 🤩
      Det er en omvei man kan ta fra Osavatnet til Gullfjellstoppen, den ruten kan virkelig anbefales (sommer og vinter)! Både opp og ned er den fin, men jeg liker kanskje best å bruke den på vei opp når jeg går på ski 😉
      På søndag var verken snømengden eller skiføret noe å skryte av, men været var upåklagelig!
      I videoen viser jeg ruten rundt Svartavatnet og opp over Vossavardane. Etter Svartavatnet måtte jeg trakke spor helt til toppen, dette er en mindre brukt rute 🙂
      https://www.instagram.com/mariusengelsen/
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.