Gå til innhold
  • Bli medlem

Videodiskusjon : Vinter, telt og husky - Tur i minus 25


UTE avdelingen

Anbefalte innlegg

Navn: Vinter, telt og husky - Tur i minus 25
Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
Dato lagt til: 2018-04-18
Innsendt av: UTE avdelingen

I midten av mars hadde Tove en flott telttur i Austheiane. Gradestokken krøp ned til minus 25, og Tove gir deg noen tips om hva som er lurt da🤗❄️ Heng med på YouTube kanalen vår da vel - abonner på UTE avdelingen 😉🎥



Vinter, telt og husky - Tur i minus 25
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er moro å se friluftsliv-videoer hvor man kommer med korte og greie kommentarer. :) Det blir sånn veldig direkte mot seerne, noe jeg liker.

Jeg tenker at en motsetning til slikt, ville vært filming av flere folk sammen som enten diskuterer eller kommenterer hverandre, noe som jeg har sett gjerne blir kjedelig når dem skal stå der og tenke seg om for ville å utbrodere om ting og sakker man som seer ikke så lett blir involvert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.