Gå til innhold
  • Bli medlem

Opptenning av primus ~ Lars Monsen's Tips og Triks


HannKatta

Anbefalte innlegg

Annonse
12 minutter siden, tshansen skrev:

Følger det med ørepropper når man kjøper slike «stille» brennere

 Nei, ei heller spesielt mye CO - er nok derfor han velger MSR xgk den gamle uten slange. 

Det er faktisk en fordel sikkerhetsmessig at den bråker, du vet hvordan den har det uten å se på den, selv når du er en rask tur ut av teltet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Jeg har tilgode å se en stillebrenner som er så stille at man ikke hører den, eller at det blir en sikkerhetsrisiko. (Kan jo hende det finnes unntak).

Man hører de godt, de bare bråker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mareng skrev:

Jeg har tilgode å se en stillebrenner som er så stille at man ikke hører den, eller at det blir en sikkerhetsrisiko. (Kan jo hende det finnes unntak).

Man hører de godt, de bare bråker ikke. 

Då er det noko galt med min hørsel, for eg greier ALDRI diagnostisere whisperlite på lyd. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Det er godt mulig da ja, jeg har god hørsel nemlig.

Eller så må din være mye stillere enn 111C, MSR Simmerlite og gassbrenneren jeg har som er for punkteringsbokser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.