Gå til innhold
  • Bli medlem

ny allround turbukse


Anbefalte innlegg

Har testet litt forskjellige bukser i dag.
Lundhags Makke og Traverse 2 - Gode bukser, Makke er nok favoritten blant disse to. 
Norrøna Svalbard Heavy duty og flex1 - Svalbard Heavy duty ble rett og slett litt for heavy for min smak, Mens flex1 satt veldig godt på, god stretch og et absolutt førstevalg hos Norrøna. 
Prøvde også RAB Torque og Kinetic - Ble litt lettvekter, falt ikke i smak. 
Klättermusen gere 2.0 - Digg bukse som oser kvalitet, men synes den ble litt tung.
Jeg har brukt Fjørå flex1 de siste åra, men det er et eller annet med sømmen på tvers i baken som ikke passer min kropp. 

Til slutt prøvde jeg Fjällräven KEB, denne satt meget godt på, og stort pluss for at den kommer i ekstra lengde. Virket som en veldig god kvalitet, og med stretch på de riktige punktene i forhold til vandring. Må si at Fjällräven er en foreløpig favoritt, hadde egentlig avskrevet denne da jeg har lest at flere her inne synes den er litt stiv og ikke har så mye stretch. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.