Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Mat Cover LW


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Turlyst

Exped Mat Cover LW var trangt på 7cm LW, men gikk på. Ved bruk på 9cm underlag passer det ikke, selv om det står på websiden til FS at det skal passe alle LW og DLX underlag.

Det var så trangt at jeg ikke ville risikere hull fra glidelåsen ved å tvinge det på plass. Det går sikkert å ta det på når underlaget er halvfullt, så pumpe videre. Jeg kastet driten😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Jan@ skrev:

Exped Mat Cover LW var trangt på 7cm LW, men gikk på. Ved bruk på 9cm underlag passer det ikke, selv om det står på websiden til FS at det skal passe alle LW og DLX underlag.

Det var så trangt at jeg ikke ville risikere hull fra glidelåsen ved å tvinge det på plass. Det går sikkert å ta det på når underlaget er halvfullt, så pumpe videre. Jeg kastet driten😊

Fornuftig! 🤪 Skaff heller chairkit så får du beskyttelse og genial stol i ett 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
3 minutter siden, whistler skrev:

Fornuftig! 🤪 Skaff heller chairkit så får du beskyttelse og genial stol i ett 😃

Ja, på høy tid å kjøpe chairkit😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
43 minutter siden, Jan@ skrev:

Exped Mat Cover LW var trangt på 7cm LW, men gikk på. Ved bruk på 9cm underlag passer det ikke, selv om det står på websiden til FS at det skal passe alle LW og DLX underlag.

Det var så trangt at jeg ikke ville risikere hull fra glidelåsen ved å tvinge det på plass. Det går sikkert å ta det på når underlaget er halvfullt, så pumpe videre. Jeg kastet driten😊

Mitt chair kitt er like trangt. Har kilt seg fast i underlaget med påfølgende hull to ganger på to uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mareng skrev:

Mitt chair kitt er like trangt. Har kilt seg fast i underlaget med påfølgende hull to ganger på to uker...

Jeg vil tro at dette er reklamasjon uten problem. Jeg kjenner såpass mange nå som har handlet chairkit og bruker det jevnlig etter å ha enten lånt eller sett min løsning og ingen av de har rapportert noen problemer med sine....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Som sagt i en annen tråd har leverandør sagt seg villig til å sende meg ett nytt, men det tar visst tid, for postkassen min er enda tom. 

Synes det krymper for hver gang jeg bruker det, hele undersiden. For det ser ut som en banan når jeg blåser opp underlagene.

Jaja, jeg får nytt, så det blir sikkert bra :) 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.