Gå til innhold
  • Bli medlem

Thermarest Z seat


Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Mareng

Disse får du for under 10kr på ebay inkluder frakt, dog uten sølvfolien. «Foam sitting pad», eller noe sånt søk.

For at varmerefleksjon skal fungere har jeg lest at det må være luft mellom varmekilden og folien. (Men jeg vet jo ikke selv). Så jeg hadde nok ikke vektlagt dette ;)

Endret av Mareng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bjarne H.S. said:

Jeg fikk meg underlaget og klippet av ca. 1/3 (4 rektangler). Da har jeg sitteplate i tillegg til et kort liggeunderlag som sikring til det oppblåsbare.

Stemmer, det var lurt. Jeg vurderte å handle både liggeunderlaget pluss sitteplaten men kanskje bare handle liggeunderlaget og klippe av 4 ledd er like greit! Ser jo ut som begge to er laget av nøyaktig samme materiale?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
16 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Stemmer, det var lurt. Jeg vurderte å handle både liggeunderlaget pluss sitteplaten men kanskje bare handle liggeunderlaget og klippe av 4 ledd er like greit! Ser jo ut som begge to er laget av nøyaktig samme materiale?

Leddene på sitteunderlaget er mye mindre. Jeg synes sitteunderlagat ser mer pakkvennlig ut.

Noe å ta med i vurderingen når du først skal ta steget opp fra alle de du allerede har liggende hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mareng skrev:

Leddene på sitteunderlaget er mye mindre. Jeg synes sitteunderlagat ser mer pakkvennlig ut.

Noe å ta med i vurderingen når du først skal ta steget opp fra alle de du allerede har liggende hjemme.

Ja, det ser slik ut på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mareng said:

Leddene på sitteunderlaget er mye mindre. Jeg synes sitteunderlagat ser mer pakkvennlig ut.

Noe å ta med i vurderingen når du først skal ta steget opp fra alle de du allerede har liggende hjemme.

Godt innspill! Pose og sekk, kake og spise den samtidig.... ja takk :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 11.38, Tor-Erik-L-77 skrev:

kongen av sitteplater

Jeg kjøpte et slikt orginal z-Seat, og har aldri sett meg tilbake. Men måtte kjøpe et til kona også etterhvert. Er med alle turer hvor jeg har den minste sekk, stranda, mcturer etc. Utrolig holdbart og bra, selv om det er dyrt i utgangspunktet. 

891E05BD-0DB7-4BC2-9E69-EFD7DD434960.thumb.jpg.3c9ac2054efb325a00e07da21c459799.jpg

Vil nok anbefale z-Seat kontra og klippe i et stort et, da pakkformen blir bedre med det lille. 

IMG_1912.thumb.JPG.15e02f5e02cdeea9b5734a5a58cd6204.JPG

Jeg pleier bare å brette mitt dobbelt, da syns jeg det tar minst plass i sekken, og det som blir mot underlaget og blir vått og møkkete er mot hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.