Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til utstyr-Gammel barnepulk fra 80-tallet


aassy

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har funnet frem en gammel fjellpulken barnepulk som stammer fra sent 80-tallet. Har ikke mye erfaring med pulk, og lurer derfor på jeg har det nødvendige utstyret til denne. 

Pulken har trekk, vindskjerm og drag med sele som går rundt livet. Fant også en trerygg som jeg festet med 2 springfjærer. Virker stabil i oppreist posisjon, men skal det være mulig å legge denne ned? 

 Er dette komplett utstyr, eller er det noe som mangler? 

Ser at de nye pulkene kommer med veltesirking på siden. Er det mulig å kjøpe separate sikringer og ettermontere dette på den jeg har med litt borring og mekking?

setter pris på svar :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være mulig å legge ryggen helt ned, den blir stående oppe pga friksjonen mot liggeunderlaget i bunnen. Vi har en litt nyere versjon av barnepulken uten veltebøyler, har ikke hatt problem med at den velter. Ellers så virker det for meg som du har en komplett pulk.

Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Har en fjellpulken fra 1986.

Veltebøyler er tillegsutyr man får kjøpt, jeg har det ikke.

Seteryggen min justeres med stroppen i bunn av bulken bak seteryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.