Gå til innhold
  • Bli medlem

Tørking av telt


Gjest Turlyst

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, PTG skrev:

Er det blitt brukt siste åra?:angel:
Er det noen sjanse for at mine etterkommere vil ha det? :drool:
Vil jeg belemre mine etterkommere med å kvitte seg med det? :bug:
Om nei på alle 3 så har du svaret :-) . 

Det var på ingen måte tomt der når jeg flyttet inn, så har vel noen "forrige beboere" å kaste ut også .. hadde kommet langt om jeg kastet alt som ikke kan, og aldri mer vil virke (gamle lamper, gjerdetråd fra 19pil og bue etc.). På den annen siden .. er det noe jeg trenger til et eller annet reodorprosjekt så er det gode sjanser for at jeg finner noe i låven med det rare i :D 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mareng

Ting lagres i kasser i garasjen.

Når det er plussgrader kan jeg bare kjøre ut bilen og tørke alt der.

Vi har to bad i huset, så vinterstid kaprer jeg det ene badet i to døgn. Heger opp teltet over dusjkabinettet, og alt annet slenges oppi badekaret eller henges på knagger. Etter ett til to døgn er alt tørt, og jeg legger alt på plass i kassenen i garasjen.

I gamle dager kunne jeg ha 3-9 dykk i uken. Og vi hadde kun ett lite bad i en blokkelilighet med heis. Måtte planlegge dusjingen, for der hang alltid noe til tørk :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
28 minutter siden, Mareng skrev:

Vi har to bad i huset, så vinterstid kaprer jeg det ene badet i to døgn.

Du er heldig😊 Vi har to bad vi også, men å kapre ett av dem i to døgn er utenkelig. Fikk fullmakt til å la liggeunderlaget ligge på flisene med kabler ut dagen da👍

En tidligere sjef av meg hadde stort og fint hus med to bad, med to kvinner i huset var begge badene opptatt. Han mente selv at hunden også stilte før han i køen. Hans historie hjelper meg 😀

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.