Epletre Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 (edited) Ang. Exped's Synmat 9 LW, liggeunderlag, som er blitt kommentert her over flere ganger: Jeg blåste denne opp idag for første gang fra flatpakket tilstand, og det tok meg 70 pumpetrykk med begge hendene. Jeg fulgte rådet med å la lufta fylle pumpa mellom hvert pumpetrykk med håndflatene. Ikke det aller verste synes jeg, så jeg sier meg fornøyd med dette. Edit: Ah, jeg får legge til at jeg la liggeunderlaget ned på gulvet i fem minutter først, usikker på om det hjalp så mye. Edited March 7, 2018 by Epletre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Erik-L-77 Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Livet mitt er for kort til å sløse bort på å håndpumpe Expeed underlag, ferdig snakka! 4 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turlyst Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 (edited) @Epletresom utrent brukte jeg 6-7 på mitt nye 9cm UL 😊 Det kan ha vært 8, men ikke mer. Exped Synmat 9 som @Epletrehar kjøpt er meget bra. Litt pumping venner man seg til👍 Edited March 7, 2018 by Turlyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tubbs Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 25 minutter siden, [email protected] skrev: @Epletresom utrent brukte jeg 6-7 på mitt nye 9cm UL 😊 Det kan ha vært 8, men ikke mer. 8 pump med den innebygde pumpa i LW 9 vil bety at man liker å ligge veldig hardt og ha god føling med alt på bakken under en 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turlyst Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 (edited) 3 minutter siden, tubbs skrev: 8 pump med den innebygde pumpa i LW 9 vil bety at man liker å ligge veldig hardt og ha god føling med alt på bakken under en Schozzel-bag😊👍 Synmat 9 LW UL Winter Edited March 7, 2018 by Turlyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tubbs Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 1 minutt siden, [email protected] skrev: Schozzel-bag😊👍 Ahhhhh, da er vi enige 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Blaser Posted March 7, 2018 Share Posted March 7, 2018 Har tilogmed kjøpt dusjhode til min bag. skal prøves i sommer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts