Gå til innhold
  • Bli medlem

SPOT Gen3 i utlandet


rayun

Anbefalte innlegg

Jeg har i øyeblikket 3 alternative sykkelturer under planlegging. På den ene av disse turene sykler jeg også gjennom et par andre land. 

Siden jeg mente å ha lest noe et eller annet sted om bruk av SPOT i utlandet logget jeg meg inn på nettsiden til SPOT. Bortsett fra der å få beskjed om å oppgradere min SPOT fant jeg ikke igjen det jeg trodde jeg hadde lest om utenlandsbruk. Et kjapt og ufullstendig søk her på forumet belønnet meg heller ikke.

Så da spør jeg dere: Er det noe jeg må gjøre med abonnement for at den skal virke i utlandet. Altså kunne sende OK melding etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 6.3.2018 den 22.16, zupertramp skrev:

Skal du til Russland ? 

Jeg tror jeg leste et sted at de hadde egne regler knyttet til slike enheter. 

Nei ikke noe Russlandstur på meg.

Men et av alternativene i år er meg og sykkel med Colorline til Kiel. Derfra blir det litt tråkking i Tyskland på vei mot Danmark som sykles et stykke opp før ferge over til Sverige og litt oppover før grensa krysses og så hjem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.