Gå til innhold
nesning

Hva har du kjøpt eller solgt brukt nå?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Bergans dunjakke på finn til vinterturer i dag, og så skal jeg plukke opp et brukt Niak på posten i morgen. 

Siden jeg har nådd grensen for n+1 så må Ringstind ut på finn 🙄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 minutter siden, Gittiamo skrev:

Siden jeg er hellig overbevist om at min teori om at mye rognebær gir en real vinter, og jeg har hamstra godt med ull, så måtte det truger til. Ikke spør om modell, men det er MSR av noe slag med hælløfter 😂 

D32FA3C5-9A95-4657-B92D-249F00E5FC99.jpeg

Jeg kjøpte MSR-truger i fjor. Fint at de kan forlenges. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, varmtvann skrev:

Jeg kjøpte MSR-truger i fjor. Fint at de kan forlenges. 

Jepp helt genialt 😀 jeg ønsker meg forlengelse til disse. Men siden det oftest skal brukes i rufsete terreng så ble det av den kortere type. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager et teit spørsmål Skjult lenke - logg inn for å se den, men hva er n i n+1 formelen? Ligger sikkert på forumet, men får ikke søkt det opp fordi systemet tolker + som eller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
36 minutter siden, fjellkaren skrev:

hva er n i n+1 formelen?

n: antall telt du disponerer
n+1: antall tell som du ideelt sett burde disponere :D 

Den er selvsagt humoristisk ment, men det ligger jo en realitet bak der et sted. Du kan banne på at om du lager en snever nok ramme av forutsetninger og personlige preferanser, kan du alltid hevde at et annet telt er bedre enn til akkurat den bruken enn noen av teltene du har fra før, og dermed ha en ypperlig unnskyldning for å øke teltmengden i utstyrsboden... Det eneste som begrenser n+1, er bankkontoens størrelse eller egen evne til å akseptere noe mindre enn det aller beste i alle situasjoner. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
27 minutter siden, Terka skrev:

Og selvsagt skjæringspunktet n+1 = s-1 er max for alle som er samboere eller gifte, hvor s = skilsmissegrunn. ;)

Det er derfor noen telt må holdes litt skjult. 

1 time siden, fjellkaren skrev:

Beklager et teit spørsmål Skjult lenke - logg inn for å se den, men hva er n i n+1 formelen? Ligger sikkert på forumet, men får ikke søkt det opp fordi systemet tolker + som eller.

Ikke teit, jeg lurte en god stund på dette selv 😁 men nå har de andre forklart det over her. 

Endret av varmtvann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.10.2019 den 20.25, Gittiamo skrev:

Ikke spør om modell, men det er MSR av noe slag med hælløfter 😂 

Skal la være å spørre hvilken modell det er , men de ligner da utvilsomt litt på Skjult lenke - logg inn for å se den?

På 7.10.2019 den 20.55, Gittiamo skrev:

jeg ønsker meg forlengelse til disse

Skulle tro at det Skjult lenke - logg inn for å se den å få tak i...

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sovepose! Det hadde jeg ærlig talt ikke trodd jeg skulle kjøpe brukt, det byr meg litt imot. Akkurat som jeg ikke ville kjøpt truse i en bruktbutikk. Men brukt bare på en tur, den posen jeg har lyst på men som jeg egentlig ikke trenger - men vil ha fordi den jeg har til samme bruk ikke egentlig funker helt, da fant jeg det like bra å slå til. Det fins da lakenposer, og soveposer kan vaskes. (y)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider