Gå til innhold
nesning

Hva har du kjøpt eller solgt brukt nå?

Anbefalte innlegg

For 10 minutter siden fikk 2017 modell Exped Orion III UL et nytt hjem hos en trivelig fjellforumer - det ble gammeldags kontanthandel med prøveoppsett og håndtrykk :) 

(Og jeg dropper å returnere 2019-modellen til Fjellsport...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over 2 Stk UR Rantanen isbor ( De med hel krone) På Finn.no Så helt nye ut, Var også med 1 Stk Reserve krone Til 1200 Kr.

Anser dette som et kupp, Da disse er sett på som de aller beste isbor du kan få tak i. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

1 stk Allak til 3850 kr er kjøpt på Finn.no

1 stk Reinsfjell 3 SL solgt samtidig på Finn 

liten Edit her. Glemte at jeg hadde kjøpt et splitter nytt Bergans Wiglo og et splitter nytt Helsport Fjellheimen 3 Camp Pro på Finn også... etter ferien forsvinner nok et av de ut på Finn. 

Samtidig med disse kjøpene solgte jeg mine to hengekøyer. 

-Hennessy Explorer :ikke noe god å sove i, kan like gjerne bruke min TTTM...

-Amok Draumr XL, god å sove i men like mye å bære på som et telt og litt for mange ting som irriterte meg med den til at jeg gadd beholde den nå som det har kommet andre alternativer å ligge flatt i

Endret av Pettit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 7/14/2019 at 6:02 PM, Tom B said:

Kom over 2 Stk UR Rantanen isbor ( De med hel krone) På Finn.no Så helt nye ut, Var også med 1 Stk Reserve krone Til 1200 Kr.

Anser dette som et kupp, Da disse er sett på som de aller beste isbor du kan få tak i. 

Vært på utkikk etter selv. Planer om å selge det ene? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, foroll skrev:

Vært på utkikk etter selv. Planer om å selge det ene? 

Mye mulig, men er for tiden på jobb til sjøs, så får ikke sett over de før jeg er hjemme igjen i August, kan ta kontakt med deg d om du er interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Tom B said:

Mye mulig, men er for tiden på jobb til sjøs, så får ikke sett over de før jeg er hjemme igjen i August, kan ta kontakt med deg d om du er interessert.

Hvis du tilfeldigvis bor sånn til at overlevering i Trøndelag er mulig er det bare å sende pm, så er jeg interessert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, foroll skrev:

Hvis du tilfeldigvis bor sånn til at overlevering i Trøndelag er mulig er det bare å sende pm, så er jeg interessert. 

Bor i Øst Finnmark, så måtte eventuelt blitt posten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
55 minutes ago, Tom B said:

Bor i Øst Finnmark, så måtte eventuelt blitt posten.

Send meg en pm når du er hjemme og har sett på borrene, så kanskje det blir aktuelt. Er borret i ok stand, har høvelig grei diameter for mitt fiske (115-150), og posten kan sende som Norgespakke, så blir vi nok enige om noe 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte unna en Helsport Rundbrenner (godt brukt) for lavvo (har konvertert til ovn for alle typer lavvoturer) og en Helsport Ly Gapahuk (hadde 2 ubrukte hvor den ene kun er slått opp i stua da jeg kom på at jeg hadde vunnet 2 i fotokonkurranser mens jeg ryddet boden og klargjorde til sommerlakseturer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider