Gå til innhold
nesning

Hva har du kjøpt eller solgt brukt nå?

Anbefalte innlegg

cf-lg.jpg

Garmin 60 Cx handlet i backup da jeg sprakk glasset på min i fjor. Dvs jeg kommer til å bruke den nye på fjellet og fjerner landkart på den gamle og kommer til å bruk den i båt til kveitefiske osv med bare sjøkart på. Da det er begrensninger på spor osv på den så er det greit å kunne slippe å være sparsom på spor osv også. Nå kan jeg beholde slepesporene etter kveitefiske mye lengre enn jeg pleide før også ;-) 

700,- på Finn.no

Jeg trenger ikke mer enn denne. God batterikapastitet og jeg kna stort sett håndtere den i blinde da jeg har hatt maken i 10-12 år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Terka skrev:

TNF Stormbreak 2 solgt til noen som skulle ut på tur i dag og manglet telt. 😊

IMG_20170805_083448_704.thumb.jpg.449064a337c179ecb251ed6412f511e7.jpg

20170805_080012.thumb.jpg.510d78f8550f762356e5ae9ac8c3fe69.jpg

N-1?!?!!?

Her lukter det anmeldelse til teltpolitiet omgående!

Minner om at N+1 gjelder minimum opp til 7. Om ikke har du for stor overlapp av bruksområder... ;-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte unna en Helsport Rundbrenner (godt brukt) for lavvo (har konvertert til ovn for alle typer lavvoturer) og en Helsport Ly Gapahuk (hadde 2 ubrukte hvor den ene kun er slått opp i stua da jeg kom på at jeg hadde vunnet 2 i fotokonkurranser mens jeg ryddet boden og klargjorde til sommerlakseturer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
28 minutter siden, Terka skrev:

...og siden det er minus enda et telt i heimen, så er det kanskje på tide å starte en telt-drodletråd eller to til. 😂

• Vintetelt for 2 pers med stort fortelt
  • Bærbart telt for 4 pers med stort fortelt til fjellbruk

Snakker vi om at du er på n+2 eller n+3 for tiden?!?!?!?

Endret av Espen Ørud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.