Gå til innhold
  • Bli medlem

Delaminering av oppblåsbart liggeunderlag?


Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på om noen her på forumet har opplevd dette selv.

Jeg leste i en kommentar et sted, at noen klaget over at liggerunderlaget hans hadde gått i oppløsning etter to års bruk. Jeg tenkte, jaha, denne fyren har vært litt uheldig, eller kanskje brukt liggeunderlaget sitt mye. Andre påpekte i samme kommentarfelt at de har eid underlaget i fem år, uten at man vet hvor godt brukt dette samme liggerunderlaget er for denne andre fyren.

Så kom jeg tilfeldigvis over en artikkel hos Oslo Sportslager, hvor de påpeker :"Oppblåsbare liggeunderlag er solømfintlige og kan delaminere hvis de blir utsatt for direkte sollys."

https://www.oslosportslager.no/magasinet/liggeunderlag-og-r-verdi-990.aspx

Om ikke annet, så vil jeg nå være mer forsiktig med bruken av evt. oppblåsbart liggeunderlag som jeg muligens kjøper om ikke så altfor lenge. Et alternativ til liggeuderlag kunne jo være hengekøye tror jeg, men hengekøyeløsninger er ikke noe jeg er interessert i akkurat nå, så et behagelig liggeunderlag blir en prioritering.

Skal se etter tilbud på 'Exped Synmat 9 LW '(en litt mer bred variant, for bruk i mange kuldegrader), men ser at det mange steder er utsolgt, dog en butikk har listet produktet som å skulle komme på lager igjen allerede imorgen slik jeg forstår det, sånn at da venter jeg og ser om også andre butikker får dette på lager neste uke, før jeg evt. bestiller denne. Billigste pris i norge ser ut til å være sånn ca 1600,- før frakt. Det er en dansk nettbutikk som har denne til 1200,-, men danskekrona er jo så dyr, kanskje tilsvarende 1.500,- nok, så da utgår kjøp fra Danmark, hvor også 25% moms og fortollingsgebyr må legges til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.