Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven Vidda Pro bukse + vinterfjellet


larsst

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har erfaring med Fjellreven Vidda Pro i vinterfjellet, eller blir denne i knappeste laget? Jeg har tenkt meg på en hytte-til-hytte skitur på Hardangervidda i begynnelsen av mars. Hele buksa er jo i G-1000 men har på følelsen av jeg likevel burde kjøpe vanntett overtrekksbukse i tillegg, eller eventuelt å gå til innkjøp av en skallbukse, men studentbudsjettet begrenser meg dessverre. 

Endret av larsst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Som @TheSleepwalker sier så er det været som bestemmer. Uansett bør (i min verden må) en ha en regnbukse/skallbukse dersom du kommer ut for et skikkelig vestlandsvær. 

Min favorittbukse til vinterbruk er ellers Fjellreven Vidda Pro. Den har en fin kombinasjon av pusteevne og vindtetthet med i møte med fuktighet / sludd/ regn kommer den, som alle andre bukser av denne type stoff, til kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.