Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye fjellski


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe med noen nye ski som primært kommer til å bli brukt sammen med pulk. Dvs at jeg skal dra pulk med alt utstyr. Det finnes veldig mye forskjellig å velge mellom der ute, og det begynner fort å bli mange år siden jeg har hatt ski på benene. Derfor ønsker jeg tips til hva som jeg eventuelt bør se etter, eventuelt spesifike merker som anbefales. Om det er felleski eller smøreski som er tingen. Jeg veier omlag 100kg hvis det har noen innvirkning på skivalget.

Jeg må også ha nye sko og bindinger, så en komplett pakke er jo ikke å forakte.

Håper dere med god kunnskap rundt dette kan gi meg noen tips i forhold til de nevnte kriteriene. Om jeg har utelatt noe som er relevant, så gi beskjed og jeg skal prøve etter beste evne å bistå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.