Gå til innhold
  • Bli medlem

Varmeteppe i metall brukt som duk (video)


Epletre

Anbefalte innlegg

Man kan få kjøpt sånne små pakker med metallfolie, og i denne videoen så har fyren greid å lage et hull i hvert hjørne, etter å først ha lagt på litt teip og punchet hull til slutt. Vedkommende påpeker at man kan risikere å skade folien når man pakker den ut hvis man ikke er varsom.

Jeg tenkte personlig, at dette kunne kanskje være noe for å ha på baksida av bålet nær bakken for å reflektere varmen tilbake mot deg, så sant ikke folien begynner å smelte pga. varmen da. Med en pinne på midten,  så kunne man også forsøke lage en slags bue rundt bålet forestiler jeg meg. En glatt teltstang ville vel være det idelle mot den tynne metallfolien, i motsetning til det å bruke en tynn pinne eller stokk med skarpe kanter her og der. 

Slik metallfolie er vel resirkulerbart, så man kan nok prøve dette ut med god samvittighet vil jeg tro. :)

Om dette her under kan tåle kraftig vind vet jeg ikke. 

 

Endret av Epletre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.