Gå til innhold
  • Bli medlem

La Sportiva Tx 4 W's Fjord


JanneK

Anbefalte innlegg

Annonse
10 minutter siden, JanneK skrev:

Noen som har La Sportiva Tx 4 W's Fjord? Veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille på fjellsport🤔 en omtaler de som helt greie i størrelse, andre sier de er håpløse mtp størrelse.. 

Eg har ikkje den modellen, men generelt må eg opp ein halv til ein storleik i La Sportiva, med unntak av klatresko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, JanneK skrev:

Bruker alt fra 38-39,5 avhengig av type, de ser «runde» ut i formen. kun vj sarva og alfa fjellskomodell jeg måtte opp i 39,5 på, så landa vel på 39,5 som uansett er den største jeg har hatt i noe som helst merke:)

Eg ser at desse minner veldig om Hyper, som eg har hatt. Der blei faktisk 39,5 litt stort til meg, eg brukar 38,5 til vanleg. Eg burde hatt 39.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuff😱 vingla litt på de andre produktene(er jo -25% nå) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gå inn og bestille nå,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over på vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JanneK skrev:

Skuff😱 vingla litt på de andre produktene(er jo -25% nå) spesielt mellom exped og sea to summit comfort underlag- og skulle gå inn og bestille nå,,,fjellsport har flytta skoene fra outlet og over på vanlig pris😭. Noen som har opplevd lignende tidligere?? Outlet produkter er jo outlet vel?!?

Hm. Ja eg synes at outlet er outlet og tidsavgrensa tilbud er tilbud. Send dei ein e-post?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sendte mail igår med at jeg håpte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nå er til outletprisen om en søker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka på skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 

Endret av JanneK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, JanneK skrev:

Ja sendte mail igår med at jeg håpte det var en feil:) enda mer merkelig er at de nå er til outletprisen om en søker merket, men da jeg skulle bestille de og klikka på skoene spratt prisen opp gitt, skvatt nesten😅 

Jøss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Historien om skoene endte godt, de var for meg optimale i størrelsen og meget behagelige på👍🏼 Gått med de på slushføre etter piggskoene er satt bort, førsteinntrykket er at de kjennes stødig og solid, ikke blitt blaut selv om jeg stort sett trasker rett gjennom det meste!  Gledes til vårturer med de på beina🌱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.