Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted
8 minutter siden, Imp skrev:

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Løssnø er ikke noe stort problem så lenge du har litt tid til å la det sette seg. Tråkk godt til en flat, fin plass til teltet og finn på noe annet en liten stund til det har fått satt seg litt :-) Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Posted
16 minutter siden, Imp skrev:

Ja, var faktisk veldig hardpakket der jeg brukte dem. Hvis det er løssnø, og man stamper sammen, funker de da?

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

15 minutter siden, whistler skrev:

Truger er helt topp å tråkke til med 😃

Ski også ;-) 

• Like 1
Posted
2 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Kommer an på hvor løst og hvor mye. Tråkking hjelper. En liten slump med vann sammen med pluggen kan også gi noe ekstra feste. 

Ski også ;-) 

Absolutt. Har brukt mest ski, men forrige tur hadde jeg truger med og det var ekstremt effektivt i forhold til «smale» ski. ;-)

Posted
På 23.1.2018 den 11.16, Tor-Erik-L-77 skrev:

Det er enklere å grave ned pluggene på tvers nede i snøen om det er mye løssnø.;)

I motsatt fall - dvs når det er veldig hard/isete snø kan faktisk å stikke spor med samekniven eller lignende spare noen bøyde plugger...

• Like 3
  • 2 weeks later...