Gå til innhold
  • Bli medlem

Isbjørn sovepose


Agdestein

Anbefalte innlegg

Okei, jeg klarer ikke å manøvrere i vintersovepose-jungelen selv! 

Nå hadde jeg bestemt meg for å gå for Isbjørn Bjørnøya eller Jan Mayen, men ser at disse opptar sånn ca halve sekken! Stemmer det? 

Og finnes det eventuelt noen gode alternativer i samme prisklasse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste vingerposer med syntetfyll tar mye plass, og gjør seg vel best i en pulk:) Mountain hardware sin laminat serie skal være litt mere kompakt enn andre har jeg lest her inne. Modellen bonfire er den posen fra de som tåler mest kalde blå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Agdestein skrev:

Okei, jeg klarer ikke å manøvrere i vintersovepose-jungelen selv! 

Nå hadde jeg bestemt meg for å gå for Isbjørn Bjørnøya eller Jan Mayen, men ser at disse opptar sånn ca halve sekken! Stemmer det? 

Og finnes det eventuelt noen gode alternativer i samme prisklasse? 

Skjønar godt. Her søkjer du hjelp og så gjer me deg berre ytterligere forvirra 🙈

Kan det hjelpe om eg sender min Jan Mayen til deg, så kan du prøve den i både sekk og til ei overnatting? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 10.43, Tessatroll skrev:

Skjønar godt. Her søkjer du hjelp og så gjer me deg berre ytterligere forvirra 🙈

Kan det hjelpe om eg sender min Jan Mayen til deg, så kan du prøve den i både sekk og til ei overnatting? 

Oi! For et utrolig hyggelig tilbud! 😄

Mulig jeg takker ja til det altså :) venter på et svar fra isbjørn nå, så jeg sender deg en pm når jeg har hørt fra dem :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser egentlig ikke helt problem med stor sovepose med pulk,ligger jo fint i beding uansett,har selv 3 isbjørnsoveposer (2 til barn og 1 som jeg brukte før som var ekstra stor som var til barn og meg) helt supersoveposer! har alltid bestilt på mål så får man den som man vil supersovepose,ja den er stor men gjør det noe? nei :)

får jo fint plass til 2 barneposer (150 og 180cm mener jeg) og tyn winter voknse i beding og 3 liggerunderlag som ikke er luft i....... så tror nok det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.