esw 1 123 Skrevet Januar 20, 2018 Vil slå et slag for hjemmelaget utstyr her. Det er morsomt å lage ting selv, og enda mer morsomt å bruke det og finne ut at det funker. Og så har du muligheten å tilpasse det etter dine behov og ønsker. For min del har det blitt en del i løpet av årene. Håper det kan være til inspirasjon for andre. 33 6 a_aa, Johanks, whistler og 36 andre reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Bjørn J 1 869 Skrevet Januar 20, 2018 Jeg tar av meg lua og bøyer meg i snøen. Respekt! Men dette krever vel mer kunnskap om mønster, klipping og sying enn det vi vanlig dødelige har? Eller holder det med tålmodighet og pågangsmot, og ikke gi seg etter x antall feilklipp? 1 esw reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Thomas E 1 079 Skrevet Januar 20, 2018 Ordentlig bra. Respekt til deg. Jeg har lagd noen smågreier selv, men merker at det ikke er helt min greie dessverre. Men jeg er storfan av skreddersydde løsninger hvor jeg kan velge hvordan jeg vil ha det. Kun slike jeg har bestilt større ting av de siste 2-3 årene Føles godt. 1 esw reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Mareng Skrevet Januar 20, 2018 Jeg har laget mye rart som primusunderlag, snøplugger, thermotrekk til flasker av neopren og sånne ting. Men ingenting i nærheten av så komplekst som dette! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Tom42 3 289 Skrevet Januar 20, 2018 Enig med Skjult lenke - logg inn for å se den. Jeg fusker litt i faget selv men dette var flott. Du er jo rene Anderes.se 1 esw reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
esw 1 123 Skrevet Januar 20, 2018 Er nok selvlært på dette. Noen har sikkert noe bedre forutsetninger enn sndre, men det meste bør være innenfor rekkevidden med litt stå-på-vilje. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
esw 1 123 Skrevet Januar 20, 2018 51 minutter siden, Tom42 skrev: Enig med Skjult lenke - logg inn for å se den. Jeg fusker litt i faget selv men dette var flott. Du er jo rene Anderes.se Har vært innom andersj.se flere ganger Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
esw 1 123 Skrevet Februar 28, 2018 Har opprettet egen instagramkonto for syprosjektene mine: @eswetssyr Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Epletre 140 Skrevet Februar 28, 2018 Hm, undres om det kanskje finnes noen lag-det-selv gammasjer der ute et sted. Kanskje bare litt presenning man ruller rundt bena, og fester med teip eller borrelås. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
esw 1 123 Skrevet Februar 28, 2018 5 minutter siden, Epletre skrev: Hm, undres om det kanskje finnes noen lag-det-selv gammasjer der ute et sted. Kanskje bare litt presenning man ruller rundt bena, og fester med teip eller borrelås. 1 Epletre reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Anna Molvær Inntveit 0 Skrevet Juni 19 Hei Har du et innlegg om hvordan du har laget de fotposene ? 😃 Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
esw 1 123 Skrevet Juni 20 20 timer siden, Anna Molvær Inntveit skrev: Hei Har du et innlegg om hvordan du har laget de fotposene ? 😃 1 gramjeger reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider