Gå til innhold
  • Bli medlem

BERGANS ANTARKTIS 2-MANNS


Jona

Anbefalte innlegg

  • 4 år senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei :P

Ja jeg har et slikt telt :)

faktisk eneste teltet jeg bruker :)

Ris:

teltet har nesten ikke noe som helst lasterom/yttergang.

utrolig lite innvendig (enkel regel er å trekke vekk 1 fra alle telt, altså 3 manns blir 2 og 2 blir 1) så til 2 mann blir det trangt om plassen. men jeg har vert på mange overnattinger med 2 personer inni.

Ros:

jeg har slått opp teltet i storm (muligens sterkere da det var meldt orkan i kastene og jeg klarte knappest stå oppreist til tider, ville teste om teltet holdt etter min grunn for å kjøpe det) aleine. teltet er utrolig lett å sette opp. man bruker lite tid på å sette det opp å det sitter som støpt etter min mening til bakken.

med dette teltet kan du glemme bekymre deg for værmeldingene.

av telt som tåler sterk vind så er vel dette det letteste vil jeg tro. men jeg skall ikke si noe for sikkert! det er da også det minste teltet, så om man tenker vekt pr mann så kan hende det tyngste..

teltet er tungt.

trangt.

tar mye plass når det er pakket, i forhold til størrelsen når du slår det opp.

pga teltet ikke er så stort så har man lettere finne en god plass å slå opp teltet (om man er nøye på underlaget og andre ting som er rundt).

teltet er utrolig vindstabilt etter min mening (vist ikke det er meldt stiv kuling eller storm så slipper du bardunere, holder med noen plugger rundt).

inngangen/døren er sinnsvakt trang og liten. litt knotete komme seg inn sammenlignet med andre telt.

anbefales? både og. det kommer an på hva du prioriterer i teltet du er ute etter.

er vekt og plass av liten betydning så ja vist du drar ut uansett værfohold.

håper dette var til hjelp :)

ta gjerne kontakt om du vil vite mer om teltet :)

Mvh Steven :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.