Gå til innhold
  • Bli medlem

Lag eget turkart eller veggkart


Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig legge denne tjenesten i et svar til en som spurte etter kart ifm en NPL her for en uke siden, men da fant jeg ikke igjen linken. Kompis har bestilt ett prøvekart herfra og var veldig fornøyd med kvalitet i tillegg til at du kan legge inn egne punkter/markeringer. Nå fant jeg igjen linken, men ikke tråden så kommer med tipset i egen tråd ;-). 

Mulig den er linket til før, men jeg fant ikke ved søk.

Vi synes den er mye bedre (, men dyrere selvsagt) enn de andre tjenestene der du får kart i masse smådeler for utskrift på A4 osv. 

https://mapiteasy.no/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse
10 minutter siden, tshansen skrev:

Er det noen av dere som har prøvd https://mapiteasy.no/#edit-area? Jeg får det ikke til å fungere i google chrome, men i safari funker det. Er det gode greier? 

Funker fint i Chrome hos meg, men prisen som kommer opp blir langt dyrere enn å kjøpe kartet i butikk da og da faller jo poenget bort for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Heriks skrev:

Funker fint i Chrome hos meg, men prisen som kommer opp blir langt dyrere enn å kjøpe kartet i butikk da og da faller jo poenget bort for min del. 

Jepp, men i butikk kan du ikke skreddersy område og legge inn egne punkter som teltplasser osv osv osv...

Men jeg har forståelse for at enkelte deler av landet er mer enn godt nok dekket opp av varianter av andre kart enn de f.eks er her hos meg. Det er nok ikke hovedsaklig pris de ønsker å konkurrere på ;-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.