Gå til innhold
  • Bli medlem

Shun

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 måneder senere...
Gjest Turlyst

Du har gjort et kupp😊

Så ikke denne før nå @Shun. Det er samme jeg har kjøpt, men ikke til 50%. Jeg betalte ish 3289kr med rabatt. Mountain Hardware kan åpenbart dunposer også. Jeg kommer til å bruke min vår og høst, mulig påsketurer også.

Sommerdtid bruker jeg Mountain Hardware Phantom Spark. Til å være en dunpose med kun 287 gram dun, var duna imponerende nøyaktig fordelt. Holdt den opp mot lyset for å sjekke dette.

Flame har over 300 gram mer høykvalitets dun, så den kan holde deg varm ned mot -4. Gi gjerne tilbakemelding etter bruk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jan@ skrev:

Du har gjort et kupp😊

Så ikke denne før nå @Shun. Det er samme jeg har kjøpt, men ikke til 50%. Jeg betalte ish 3289kr med rabatt. Mountain Hardware kan åpenbart dunposer også. Jeg kommer til å bruke min vår og høst, mulig påsketurer også.

Sommerdtid bruker jeg Mountain Hardware Phantom Spark. Til å være en dunpose med kun 287 gram dun, var duna imponerende nøyaktig fordelt. Holdt den opp mot lyset for å sjekke dette.

Flame har over 300 gram mer høykvalitets dun, så den kan holde deg varm ned mot -4. Gi gjerne tilbakemelding etter bruk😊

Hei,

Nå har jeg fulgt med på salg over tid, og har skaffet meg både Phantom Flame og Phantom Spark til halv pris på Sportsnett.
Det har vært lønnsomt, men dyrt, å abonnere på nyhetsbrevet deres, gitt :-D

Den neste større investeringen må bli telt, tror jeg.

Endret av Shun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par fiberposer, men spekulerer på en lett dunpose for sommerturer med enten mange høydemeter eller mye annet stæsh - og Phantom Spark frister :) Kunne du være så vennlig å fortelle meg alle dine dårlige erfaringer med den, slik at jeg i stedet kan bruke pengene mine på tull og tøys med den beste samvittighet? :aww:

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Vet ikke hvor god den er ned mot T-lim(ikke testet). Posen har den beste dunfordelingen jeg har sett på en lettvektspose. Superlett😊 Virker veldig bra mtp kvalitet.

God plass til meg fra brystet og ned. Ikke veldig romslig rundt skulderne, men Reg passer mine 181cm og 74 kg. Er du litt bredskuldret og nærmere 80 kan det bli trangt. Large er vesentlig romsligere. Jeg byttet inn min Large til Regular.

Dette er en pose jeg har store forventninger til👍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Jeg tenker for harde livet, men jeg finner ingen. Merkelig da alle soveposer har noe å sette fingeren på. Sikkert bare jeg som ikke har funnet dem.

Nå kom det til meg😀 Stoffet er veldig blankt, ferrarirødt også. Kunne vært annen rødfarge på stoffet innvendig. Nå baller det på seg.....

Edit: Brukererfaring kommer i september. Får ta det dårlige da😀

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle ha meg en brennstofflaske og et sett med tørrposer fra Outnorth på mandag, og fant ut at de ga 1200 i rabatt om jeg også heiv en sånn der pose i handlekurven. Lokkegreier. Lettlurt som vanlig:D  Kom i dag, størrelse L. Akkurat litt større enn nødvendig, rom for å bevege seg litt. Skal nok klare å finne ting jeg ikke liker om jeg bare får litt tid på meg, tenker jeg ;) 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
12 minutter siden, a_aa skrev:

Skulle ha meg en brennstofflaske og et sett med tørrposer fra Outnorth på mandag, og fant ut at de ga 1200 i rabatt om jeg også heiv en sånn der pose i handlekurven. Lokkegreier. Lettlurt som vanlig:D  Kom i dag, størrelse L. Akkurat litt større enn nødvendig, rom for å bevege seg litt. Skal nok klare å finne ting jeg ikke liker om jeg bare får litt tid på meg, tenker jeg ;) 

Lengde eller bredde?

Lett å finne noe å sette fingeren på, men håper du blir fornøyd. Jeg har ufrivillig tatt av meg 7 kg på 4 uker, så min L blir romslig😟 Det er konas valg som har ført til min vektnedgang😇

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig både lengde og bredde har passelig slingringsmonn - jeg hater å føle meg innestengt :blink: Er tett oppunder 190 og i ferd med å sige ned på 2-sifret vekt. Sistnevnte er et resultat av at jeg har tenkt å gi en Kilimanjaro-tur i 50-årspresang til meg selv, og i stedet for å kjøpe bytte ut utstyr til karbon, titan, cuben, dyrtULium for å spare hofter og knær - så fant jeg ut at jeg kunne prøve å sløyfe et siffer på vekta. Vet jo aldri når man møter et vektplatå, men tror det skal gå greit - og posen vil ikke bli for stor da heller :) Har en syntetisk MH Lamina 20 Long fra før, den er enda romsligere (og bortimot dobbel vekt tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Kilimanjaro er et supert mål og en flott 50-årspresang👍

Regular er akkurat passe til meg i Spark, men ikke mer. Large er bredere og lenger enn nødvendig, men jeg ønsket en litt romsligere vår og høstpose. Går vel opp igjen når jeg har brukt fetekuren til gutta som gikk «unarmed to the south pole»😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.