Gå til innhold
  • Bli medlem

fikk ny fiskevest til jul som virker veldig bra


tklami

Anbefalte innlegg

Fikk en morsom sekk med fiskevest til jul

https://www.stonefly.no/produkt/bekledning/jakker/patagonia-sweet-pack-vest

Noen som har erfaringer med denne?

Det som jeg ser som en veldig bra ting er den lette fiskevesten som kan kobles av, virker perfekt til langturer på fjellet da den veier veldig lite. Ser fram til å teste utpå våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to fiskevester. En er som en lett jakke uten ermer, med glidelås i front, som rekker et lite stykke ned forbi buksebeltet, og en fluefiskevest av den litt kortere typen. Det er den lange som brukes mest, og det kommer nok av at den fungerer best hvis jeg går med sekk. Denne som du nå er så heldig å være eier av kjenner jeg ikke til, men den virker veldig praktisk. Gode store lommer som er lette å nå, men det jeg likte best er sekken som kan tas av og på etter behov. Det virker veldig praktisk å slippe å ta av sekken, hver gang du stopper, hvis du fisker i et område hvor du beveger deg langs bekker og elver eller fra vann til vann, og hvis du f.eks. fisker fra en base som hytte eller telt så trenger du ikke å ta med hele sekken når du tar deg en sving med stanga.

Det ser også ut til at sekken har de lommer og festemuligheter som trengs hvis du skal pakke for en tur lenger enn bare noen timer vet et vann eller en elv.

Jeg tror nok du vil bli veldig glad i denne nyvinningen.

Endret av REs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, REs said:

Jeg har to fiskevester. En er som en lett jakke uten ermer, med glidelås i front, som rekker et lite stykke ned forbi buksebeltet, og en fluefiskevest av den litt kortere typen. Det er den lange som brukes mest, og det kommer nok av at den fungerer best hvis jeg går med sekk. Denne som du nå er så heldig å være eier av kjenner jeg ikke til, men den virker veldig praktisk. Gode store lommer som er lette å nå, men det jeg likte best er sekken som kan tas av og på etter behov. Det virker veldig praktisk å slippe å ta av sekken, hver gang du stopper, hvis du fisker i et område hvor du beveger deg langs bekker og elver eller fra vann til vann, og hvis du f.eks. fisker fra en base som hytte eller telt så trenger du ikke å ta med hele sekken når du tar deg en sving med stanga.

Det ser også ut til at sekken har de lommer og festemuligheter som trengs hvis du skal pakke for en tur lenger enn bare noen timer vet et vann eller en elv.

Jeg tror nok du vil bli veldig glad i denne nyvinningen.

Jeg har hatt en typisk fiskevest fra før som veier endel mer en selve vest delen på denne nye. Har en først blitt vant til fiskevest så blir det et ganske nødvendig utstyr, spesielt for meg som fisker mye med flue. 

Denne nyvinningen liker jeg veldig godt konseptet til, så får vi se om den er like god i praksis som i teorien, men virker som jeg nå vet hvilken sekk som blir med til enhver dagstur med stanga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patagonia leverer kvalitet. Har hatt denne sekken (eller en forgjenger) tidligere, men solgte den. KUN fordi den ikke lenger passet det fisket jeg driver mest med lengre. Da jeg fisket mye sjøørret på kysten var den mye brukt. I bruk var den helt suveren. Om man skulle vade ut, var det bare å klipse av sekken og legge igjen den på land for sikkerhets skyld osv...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.