Gå til innhold
  • Bli medlem

Om å sette seg mål


Terka

Anbefalte innlegg

Annonse

@Terka Ser ut som målene ble nådd, og at du definitivt har fått hatt et aktivt turliv i løpet av året. Kjenner jeg blir glad når jeg ser foreldre som organiserer gode turopplevelser for og med barna sine :-)  En veldig fin oppsummering av turåret ditt.


Er noen kjente bilder fra februar/mars, ser jeg, det var en fin tur med nye, hyggelige bekjentskaper. Vi bør nok forsøke å få til en vintertur igjen over nyttår 
Men hvorfor du bruker barn til å dra ut bildekkene fra garasjen i november er meg en gåte. Dekkene skal jo skiftes før den tid og barnearbeid...
Dette med bading i mars/april er jeg heller ikke sikker på om er innafor.

Takker for en fin kalenderpost og ønsker deg en  god jul og  godt nyttår.

  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, martin.m skrev:

@Terka Ser ut som målene ble nådd, og at du definitivt har fått hatt et aktivt turliv i løpet av året. Kjenner jeg blir glad når jeg ser foreldre som organiserer gode turopplevelser for og med barna sine :-)  En veldig fin oppsummering av turåret ditt.


Er noen kjente bilder fra februar/mars, ser jeg, det var en fin tur med nye, hyggelige bekjentskaper. Vi bør nok forsøke å få til en vintertur igjen over nyttår 
Men hvorfor du bruker barn til å dra ut bildekkene fra garasjen i november er meg en gåte. Dekkene skal jo skiftes før den tid og barnearbeid...
Dette med bading i mars er jeg heller ikke sikker på om er innafor.

Takker for en fin kalenderpost og ønsker deg en  god jul og  godt nyttår.

Burde vel egentlig gjenta Rondane. Ligger jo veldig fornuftig til både fra trøndelag i nord, drammen i sør og dekker en del områder i vest også. Er vel så sentralt man kan få det til. Mars er vel en fin måned?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutes ago, martin.m said:

@TerkaMen hvorfor du bruker barn til å dra ut bildekkene fra garasjen i november er meg en gåte. Dekkene skal jo skiftes før den tid og barnearbeid...

Så lenge dem ikke får betalt for det så er det vel ikke arbeide? Mer "enabling" vil jeg si, for å bruke god norsk. 🤣

20171005_153122.thumb.jpg.159d1df304b6c9f6c64bf6daa6584ac9.jpg

Så lenge barna ønsker å prøve seg på ting så stiller jeg opp så godt jeg kan, og lar egentlig barna får delta i ganske mye forskjellig under tilsyn.

Samme åtteåring kom i høst helt uoppfordret opp med to mål for henne og pappa'n som vi skal ha sammen; å nå toppen av Kilimanjaro og å krysse Grønland på ski. --> Så nå har dem vært med helt frivillig ut og flyttet på dekk. 💕

Jeg tror det handler mye om hvordan vi vokse "serverer" vår friluftsinteresse til barna. Denne helga var vi f.eks. på ekspedisjon over Svalbard i vår egen hage, etter forslag fra jentungen. 😄

 

44 minutes ago, martin.m said:

@TerkaEr noen kjente bilder fra februar/mars, ser jeg, det var en fin tur med nye, hyggelige bekjentskaper. Vi bør nok forsøke å få til en vintertur igjen over nyttår.

Takker for en fin kalenderpost og ønsker deg en  god jul og  godt nyttår.

Den turen var finfin. Det var faktisk min første "forumtur". Og slike turer et ypperlig å bli med på for å bygge seg litt erfaring på vintercamping om man føler seg litt usikker mtp å dra alene. Masse bra folk med god erfaring, god stemning, og veldig sosialt. Bør bli en tradisjon det treffet! 👍😀

God jul og godt nyttår til deg også @martin.m og alle dere andre her på forumet som gjør akkurat dette forumet til noe interessant å delta på. ⛄🎄❄

Endret av Terka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem med dørstokkmila her og heldige barn som får en så fin tilnærming til friluftsliv.

Til inspirasjon for meg (og sikkert flere) til å bruke teltet i flere av årets måneder.

God jul :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.