Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordic Blogger Award 2017


Jan Erik Hansen

Anbefalte innlegg

20170309-IMG_6956.jpg

Et par at Fjellforums ivrige bloggere er nominert til pris for Nordens beste turblogg. Prisen deles ut av nettbutikken Addnature og Hagløfs. Første del er en avstemming i hvert av de nordiske landene fra 20/11-03/12, og så velger en jury ut vinneren bland de som får mest stemmer.

Så om du bare skal stemme i en "hjelp meg å vinne" konkurranse i dag hadde jeg satt umåtelig pris på om du hadde tatt deg tid til å stemme på Tursiden i Nordic Blogger Award 2017.

Skulle du ikke være enig med meg i at Tursiden er nordens beste blogg (med all min beskjedenhet 8)), så er også unge fremadstormende @Isak Knutsen nominert. 

Så har du tid til å rive deg løs fra alle svartfredag tilbudene, og stemme på litt ekte norsk fjelluft, kan du gjøre det på denne siden: https://www.addnature.no/info/nordic-outdoor-blogger-award-2017/

PS: Det er mulig å vinne et gavekort på 200 kroner når du stemmer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått en stemme, men det var bare såvidt .. idiotopplegg at man ikke får lov å levere inn en stemme uten "å begrunne hvorfor man fortjener å vinne"  OG siden jeg skrev akkurat det som begrunnelse er det mulig jeg ikke stiller så sterk på vinnersjanser men pytt ...  8)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Heriks skrev:

Du har fått en stemme, men det var bare såvidt .. idiotopplegg at man ikke får lov å levere inn en stemme uten "å begrunne hvorfor man fortjener å vinne"  OG siden jeg skrev akkurat det som begrunnelse er det mulig jeg ikke stiller så sterk på vinnersjanser men pytt ...  8)  

Så den var litt tungvint ja. Var ikke slik på den danske siden, så kanskje de leser tilbakemeldingen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å være nominert til pris for Nordens beste turblogg 2017!

Setter stor pris på alle stemmer, og som @Jan Erik Hansen skrev, kan du stemme på min blogg eller andre blogger på denne siden:)

Hvis jeg vinner konkuransen, vil jeg gi bort en gave til en av leserne mine (turutstyr???)

Gøy at bloggen min har vokst så fort etter jeg startet den, og jeg må takke alle dere som titter innom iblant!

2018 kommer til å bli et spennende år for meg og bloggen da kompisen min og meg legger ut på en Norge på langs ekspedisjon!

P1070320.thumb.JPG.7dd79ffed5ebddd3773feacf4d8b0429.JPG

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.