Gå til innhold
  • Bli medlem

Stem på meg i Fjellreven Polar!


Anbefalte innlegg

Annonse
12 timer siden, sturela skrev:

For en drømmetur, en stemme fra meg. Lykke til. 

Tusen takk!
Ja, du har rett, det er en drømmetur! Jeg får jo aldri ut fingeren til å gjøre noe på egenhånd, så dette er en unik mulighet for meg til å få oppleve noe sånt. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mareng skrev:

Er det de med mest stemmer som får være med? 

Det blir plukket ut 2 stk fra hver region, den med flest stemmer i hver region får automatisk bli med, den andre blir plukket ut av en jury.

Norge er i region Nordic West, sammen med Island og Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske at jeg har sett andre, fra andre land, sette i stand store kampanjer for å få medt mulig stemmer. Da snakker vi folk med 3000++ venner på facebook.

Jeg har stemt på deg, håper du vinner en plass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mareng skrev:

Jeg synes å huske at jeg har sett andre, fra andre land, sette i stand store kampanjer for å få medt mulig stemmer. Da snakker vi folk med 3000++ venner på facebook.

Jeg har stemt på deg, håper du vinner en plass!!!

Tusen takk!

Hehe, ja, jeg har nok ikke så mange Facebook-venner jeg har liksom holdt meg til folk som jeg faktisk kjenner der jeg. :-D 

Endret av Arcticpeak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemt! Sånn som en sidenote, så så jeg at han som vant sist år (som i øvrig er verdens mest irriterende follow-unfollow-racer på Insta) klemte på meg sikkert tusenvis av spam meldinger til folk for å få de til å stemme på han. Siden jeg hater spam gikk jeg trassig inn og stemte på den kvinnelige konkurrenten, men poenget mitt er at du nok må klemme på med litt aggressive metoder for å vinne dette her, anyway: håper du vinner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.