Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur til langahelga nå😀 - 4 dagers - men hvor?


Memento mori

Anbefalte innlegg

Pakker sekken i morgen kveld, og reiser på tur fra torsdags morgen. Maks to timer kjøring fra Hønefoss. Alternativt lurte jeg på Fjorda, men kanoutleie er stengt. Hvordan er Skrim eller Trillemarka nå? Det er meldt litt nordavind, og det blir tidlig mørkt nå syns jeg. Hurum er vel også et alternativ @Imp? Tenkt å stå over Nordmarka denne gangen.

Et alternativ er å ha basecamp ikke langt fra bilen, og ha med lavvo, ovn og ferdig ved, og heller gå litt på dagen. Fisking er et pluss

Tar gjerne imot forslag også på pm om dere ikke vil legge det ut her.

IMG_2066.PNG.34f5d1ee4c5939b7279802090e802bc6.PNG

Slik ser været ut👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint på Hurum nå, det meste av løv har falt.

Fin leirplass 40 min fra bilen, ved Langvann. Rødbysetra leier ut kanoer (som ligger klart ved Røskestadvannet), en time å padle. Vind merkes på Langvann. Fisk, ja. Kan gå til Stikkvannskollen, eller hva med en overnatting i Milorghulen? :)

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.