Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om bosted langt bortevekk


Tittei

Anbefalte innlegg

Spør for noen andre som ikke er her inne:

Noen som vet om MEGET billige hytter eller andre steder man kan sove langt fra folk i noen uker i høst/vinter? Standaren kan være av ekleste sort. Finnes det evt nettsteder de kan søke? Helst ikke lenger nord enn ca. Trondheim. Telt og hengekøye er ikke aktuelt i denne runden. 

Endret av Tittei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter de øvrige som anbefaler Inatur. Jeg har leid hytte gjennom dem et par ganger, veldig bra tjeneste og priser. Men når det gjelder meget billig så tror jeg kanskje ikke det er stedet, selv om Inatur formidler rimelige hytter. Da ville jeg kanskje heller ha sjekket ut det @Lompa refererte til i posten over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, martin.m skrev:

Støtter de øvrige som anbefaler Inatur. Jeg har leid hytte gjennom dem et par ganger, veldig bra tjeneste og priser. Men når det gjelder meget billig så tror jeg kanskje ikke det er stedet, selv om Inatur formidler rimelige hytter. Da ville jeg kanskje heller ha sjekket ut det @Lompa refererte til i posten over.

Selv om jeg forsåvidt er enig i at det å leie hytte gjennom inatur.no kanskje ikke går under meget billig, så er jeg på lik linje noe usikker på om disse åpne koiene er ment for å slå seg til i "i noen uker "  i alle fall om man skal være i samme koia over en lengre periode, skjønt er man innstilt på at de er åpne og at det kan ramle inn andre/det ikke kommer noen andre så er det kanskje greit.  Det er jo alltid mulig å ta kontakt med utleier av ei hytte man finner på inatur og spørre om det er mulig å få en litt bedre pris om man skal være der lenge, ser ikke for meg at det burde være helt umulig (muligens greit å velge en som ikke er superpopulær da)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heriks skrev:

Selv om jeg forsåvidt er enig i at det å leie hytte gjennom inatur.no kanskje ikke går under meget billig, så er jeg på lik linje noe usikker på om disse åpne koiene er ment for å slå seg til i "i noen uker "  i alle fall om man skal være i samme koia over en lengre periode, skjønt er man innstilt på at de er åpne og at det kan ramle inn andre/det ikke kommer noen andre så er det kanskje greit.  Det er jo alltid mulig å ta kontakt med utleier av ei hytte man finner på inatur og spørre om det er mulig å få en litt bedre pris om man skal være der lenge, ser ikke for meg at det burde være helt umulig (muligens greit å velge en som ikke er superpopulær da)  

I denne lenken er det alt fra DNT-hytter til steinbuer. Alle har eiere, og man kan ikke slå seg ned hos noen over lengre tid uten å avklare det. Poenget med lenken var å gi noen tips til hvor man kunne begynne..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.