Gå til innhold
  • Bli medlem

Romeriksåsen - Kirkebygjermenningen


ost

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som er kjent på Romeriksåsen?

Etter en lang sommer der den ene uforutsette hendelsen etter den andre har ødelagt for absolutt alle turplaner som innebærer utesoving prøver jeg desperat å få til en natt ute før frosten kommer. Jeg har tenkt å ta med jentene mine ut fra lørdag (i morgen) til søndag, og ser på Kirkebygjermenningen på Romeriksåsen.

Noen som vet om nærmeste parkeringsmulighet til dette? er det ved Glitreklinikken  i Nittedal? 

Noen som kjenner til andre gode teltplasser i dette området ikke alt for langt fra vei. Går med to jenter på 6 og 8. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, CarlG skrev:

Det går grusvei inn fra øst, starter ved Eltonåsen. Flere P-plasser der før du kommer til bom nord for disse -gjermenningene. Men nå er det kanskje litt sent? 

Takk! Som du kan se av denne tråden, ble det tur. Takket være Facebook fikk jeg informasjon fredag og fikk kjørt inn til nordenden av Smalgjermenningen. 50 kr i bompenger betaler jeg gjerne for å kunne komme så nærme turmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.