Gå til innhold
  • Bli medlem

Padleåre til junior


josteink

Anbefalte innlegg

Ettersom ei vaksen padleåre er veldig stor og tung for ein liten gut så har eg prøvd å lage ei sjølv. Bruken skal vera både til kano og kajakk. Oppskrift fann eg her:

http://kajakkspesialisten.no/e_annet_lageare.php

Verktøy var sag, høvel, kniv og sandpapir. Brukte gulvlakk til lakk. Materiale var ei 1x4 planke som eg fekk til 12 kr for 5 m (frå restekassen) på den lokale materialebutikken. Anslått arbeidsomfang var 8 t...pluss/minus. Gjorde alt med håndverktøy. Ei båndsag el liknande hadde redusert voldsomt på tidsbruken, saging tok lang tid.

Resultatet vart bra og vurderar no å lage ei til meg sjølv. Dessuten må eg nok lage ny om 2-3 år ettersom denne vert for liten.

 

 

DSC_0676.JPG

DSC_0678.JPG

DSC_0683.JPG

DSC_0687.JPG

DSC_0688.JPG

DSC_0712.JPG

DSC_0736.JPG

DSC_0737.JPG

Endret av josteink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 22.9.2017 den 17.59, Tessatroll skrev:

Flott jobba! Eg har tre emner frå thygesen som er til salgs om du treng fleire, samt ei thygesen jr åre. Vert ikkje laga med meg, og jr har vokst frå åra si. 

Takker, skal ha det i bakhovudet 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.