Gå til innhold
  • Bli medlem

GPS Garmin 550, noen som har denne?


AK74

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt denne i mange år, og kan selvsagt ikke bruke den slik den er ment! Nå har jeg fått spørsmål om å tracke noen løyper til noen fjelltopper som skal inn på et turkart, men jeg har ikke peiling hvordan jeg skal gå fram. Hvis det er noen som har denne GPS varianten, og kunne gitt meg et tips eller to hadde det vært supert. Det GPS kurset har jeg ennå ikke kommet meg på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minute ago, Kjell Iver said:

Er det ikke sånn at de fleste GPS'er tracker spor automatisk? De GPS'ene jeg har vært borti er i hvertfall slik at det er nok å slå dem på så tracker de. Om minnet begynner å bli fullt så slettes de gamleste sporene.

Nei.


Det kommer jo helt an på om "Lagre spor" står til JA eller NEI...

Jeg slår av sporing på min rett som det er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at jeg fikk tracka et spor, men å få det i fra gps`n og over til pc ligger nok langt over min fatteevne. Har lasta ned mye rart, men ser ikke ut til at det går..Det er nok like greit at de som kan med tekniske dingser tar denne oppgaven..huff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.