Gå til innhold
Gjest Mareng

Mishandling av bjørketrær?

Anbefalte innlegg

Friluftsloven

Enhver som ferdes eller oppholder seg på annen manns grunn eller på sjøen utenfor, skal opptre hensynsfullt og varsomt for ikke å volde skade eller ulempe for eier, bruker eller andre, eller påføre miljøet skade. Han plikter å se etter at han ikke etterlater seg stedet i en tilstand som kan virke skjemmende eller føre til skade eller ulempe for noen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Lignende innhold

• Av Brian_D
      Er det innafor å bruke bålbrenner/kvistbrenner som for eksempel Firebox Stove eller Uco Flatpack Grill under det generelle bålforbudet mellom 15 april - 15 september? 

• Av Frans
      Hei, litt ny frilufts nyter her.
      Jeg har en vanlig panne fra hjemmet jeg ikke er redd for. Hadde det gått å bruke denne til bål ?
      Eller må man han spesial panne for å lage mat på bål?

Er det noe man skal holde seg unna (eks teflonpanner eller annet)

mvh Noob  
    • Av UTE avdelingen
      Se videoen fra Tove’s vintertur, to netter under et tarp, bålkos og isfiske. Utprøving av en muslibar blir det også. Og huskiene Kiro og Enja er selvfølgelig med. La deg inspirere. 

• Av Fiskeren Jonny
      Planlegger en tur til Indre Agder.
      Noen som har vært der i den senere tid og vet hvordan forholdene er i forhold til i tenne bål?
      Har med primus så den dekker mat og kaffe hvis en ikke får lagd bål, men er alltid koselig med litt bålhygge på tur.
    • Av Gert Van Rooy
      Jeg og sønnen min på 9 vil gjerne dra på en ukes telttur i juni neste år. Planen er å sette opp et romslig telt, og være der hele uken. Vi tenkte å fiske, fyre bål, gå korte turer og slappe av. Evt bade.
      Så vil gjerne finne en plass jeg kan kjøre til (kan bli droppet, så trenger ikke å stå der i en uke, men må kunne bære alt utstyret inn). Og må være mulig å fyre bål - det vil si må kunne finne ved i nærheten. Noen som har gode forslag, la oss maks 2 timer fra Bergen? 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.