Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanntette pakksekker


Vidvandre

Anbefalte innlegg

Skal skaffe meg noen flere vanntette pakksekker, og lurer på om noen har noen gode tips? Har en kraftig, gjennomsiktig pakksekk fra SEAL allerede, og den er meget bra, men veier forholdsvis mye. Vurderer Ortlieb PS17, men det er kanskje andre som er like bra eller bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

Jeg har flere vanntette pakksekker av denne typen : http://www.gogogear.com.au/shopexd.asp?id=478

Lette sekker, og er vanntette. Litt svak mot skarpe gjenstander.

Kjøpte dem på en lokal butikk, de har dessverre ikke hjemmeside

Fant en annen butikk med de samme sekkene, Sport8 heter butikken. De har hjemmeside

Får gjennomsiktige sekker poser også, tror VPG har noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maritim .no har Lloids vanntette sekker. Hva er vel bedre enn dette?

Prisen er upåklagelig.

Her finnes også noen spesielle vanntette sekker som seilere bruker ( nederst på siden)

Vekta vet jeg ingenting om.

Vanntett og Rustfritt er det båtfolk som kan.

http://www.maritim.no/ontime_search.asp?id=81THJGONSI1AUX230&dept_id=008011001&thumbs=Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- www.ymsetjenesta.com -

Morten som driver enmannsforetaket tar bare inn kvalitetsutstyr og på sidene er produktene beskrevet 100% ærlig.

Står noen beskrivelser om ortlieb pakksekker der bl.a.

Jeg har selv 39 litern med ventil fra ortlieb og synes den er knall.

Har også 109 litern fra samme produsent, men savner en utslippsventil på den for å få ned volumet når den er lukket.

Om du titter på sida så legg merke til den "vannposen" fra ortlieb. Den har et meget bra lukkesystem for ventilen og jeg tror dette er en meget god pakksekk som kan brukes til så mangt...

Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.