Gå til innhold
  • Bli medlem

Løse skolisseøyne. Hva ville dere gjort?


Mandarin

Anbefalte innlegg

Har et par Lowa fjellsko i skinn, hvor øynene til skolissene har løsnet. De er brukt kanskje 10 ganger.

Jeg har vært i kontakt med butikken, og jeg får pengene tilbake om jeg returnerer skoene.

Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo tro at disse øynene har litt bevegelse, for å følge bevegelse på foten. Samtidlig er jeg redd for at de skal falle av, da de er såpass løse at de kan snurres hele veien rundt.

Hva ville andre ha gjort?

Edit: kan legge til at dette er forholdsvis kostbare sko. Betalte nærmere 3000,-

Endret av Mandarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at de har løsnet og ikke konstruert sånn? Jeg har hatt flere fjellsko hvor ringene kan snurres rundt, år etter år uten at det betyr at læret rundt har gitt etter.  I starten sitter de selvsagt godt. Har selve læret gitt etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt butikken om å få "teste" skoene litt lengre før de - eventuelt - blir sendt i retur.  Jeg hadde som butikkansatt i hvert fall gått for en slik løsning.

Om alt var i orden, ingen problemer, om de måtte byttes eller tilbakebetale beløpet, samme problem som nå, men en gang i framtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.