Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose til mann på 207


Anbefalte innlegg

Annonse

Helsport Alta Long er oppgitt til personlengde 200 cm, selv er jeg 197 og har god plass i denne, men den er kanskje litt trang i fotboksen hvis han har store føtter. For meg går det greit med str. 47 i sko, men det er ikke akkurat supercomfort. Jeg vil tro at han skulle få plass i denne i lengden uten at den strammer, men anbefaler en liggetest før kjøp for sikkerhets skyld.

 

God og varm pose, jeg kan ligge i boxer og t-skjorte ved 5 grader på bamse type liggeunderlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... om du ikke finner hyllevare med riktig lengde eller der blir dyrt med spesialsydd pose, kan komboen quilt + dunjakke være en løsning? Quilt i lavlandet og dunjakke oppe i høyden. 😄Jakken kan i tilleg brukes i camp.

Jeg lå tilsvarende sist nyttårsaften. Tykk dunjakke + sommerposen min på litt over 800 gram. Varmt og godt og superdeilig å kunne bevege armene fritt. 😊

Hva med liggeunderlag?

the-north-face-nuptse-2-jacket-t0aufdjk3-svart.jpg

Therm-a-Rest_Dorado_HD_Sleeping_Bag_Large_rust[570x304].jpg

Endret av Terka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.