Gå til innhold
  • Bli medlem

Uberg air mat, meninger?


Tittei

Anbefalte innlegg

Annonse

Det ser ut til å være en ren luftmadrass. Tilsvarende den jeg har, fra Magasinet: https://www.magasinet.no/friluftsliv/soveposer-og-underlag/liggeunderlag/dovrefjell-basic-liggeunderlag-oppblastbart

På varme sommernetter, hvor man ikke trenger isolasjon, er slike helt topp. Man ligger mykt og godt. Når det blir kaldt så isolerer de ingen ting nedenfra, men kan kombineres med skumplastunderlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, denne ruinerer deg ikke, men det dyreste utstyret er det du må kjøpe flere ganger :) Jeg gjorde akkurat det samme og erfarte at selv på sommeren ble det kaldt, så mitt underlag uten isolasjon brukes bare som ekstramadrass på harde hyttesenger :P men folk er jo forskjellige så at jeg fant ut at det ikke passer for meg betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folie reflekterer litt varmestråling, men vil neppe isolere noe særlig. Foliens viktigste egenskap er at den er tett og dermed hindrer fordampning. Dette kan være gull hvis du pakker deg inn i folie, men denne effekten får du ikke av å pakke inn underlaget. 

Endret av Eksilbergenseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng

Er det noen som har sett på målene til denne? Den er kun 48cm bred, den vil føles smal. Så er det greit å vite at lengden kun er 180.

Den har ikke isolasjonsmateriale, det er en bademadrass i bunn og grunn. På sommeren når det er varmt er det sikkert null stress med bare luft.

Har du ett billig skumunderlag du kan legge under hjelper dette MYE. Det får du på jysk for 50kr 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.