Gå til innhold
  • Bli medlem

Desimalgrader vestleg halvkule og GPS - hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal plotte desimalgrader på wp eg har for ein tur på Grønland. Har runda ned frå 6 til 5 desimalar, og funne rette format på GPSen....og der stoppar det.

Korleis i pokker plottar eg minuset for vestleg halvkule? Per i dag endar eg i Russland når eg vil ende i Umivik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu gætter jeg bare. Jeg ved ikke, om det fungerer. 0 (nul) grader og 360 grader er det samme. -10 (minus ti) = 350, -20 (minus tyve) = 340 o.s.v.. Hvis du skal lægge ind -72,7 decimalgrader, lægger du i stedet ind 360 - 72,7 = 287,3. Hvis du kan få GPS'en til at acceptere disse værdier, er jeg temmelig sikker på, at resultatet bliver rigtigt.

Endret av Lars M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fann det ut, det var enklare enn eg trudde...

I staden for å angi det med minus, som ein normalt vil gjere, angir ein i staden om det gjeld vestleg  eller sørleg halvkule. Som dette tilfellet då, så skriv ein koordinaten N xx.xxxxx og W xx.xxxxx. Det slo meg ikkje eingong, i starten,  at det var der det låg. 

Tenkjer eg let posten stå, om andre skulle vere like "newbie" på vestleg halvkule og desimalgrader 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.