Gå til innhold
  • Bli medlem

Tarptent Notch - erfaringer?


Humbug

Anbefalte innlegg

God ettermiddag.

Er det noen her som har eller har hatt dette teltet og kan bidra med litt innsikt? Jeg tenker først og fremst på hvordan det takler typisk norsk sommervær, altså nordavind fra alle kanter og horisontalt regn. Spesielt med tanke på at det kun har fire pluggfester og ingen barduner.

Jeg liker vekta og at man spenner det opp med geriatristaver, som jeg har med i alle fall, og at det har innertelt, men det hjelper ikke så mye om det blåser tvers igjennom ;-) 

Jeg telter kun over tregrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Har svært begrenset erfaring, men teltet er luftig. Nordavind fra alle kanter samme med regn betyr regn inn i ytterteltet. Kan senke det ned, men designet på dørene betyr også en del lufting. Ikke noe spesifikt høyfjellstelt akkurat, men det står seg veldig fint i vinden hvertfall.

Ellers, luksus med to innganger, god høyde, lav vekt osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.