Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til guidet tur.


Tor Bråten

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å leie fjellfører og ta en ordentlig topptur til neste sommer. Da tenkte jeg å spørre om hvilken tur jeg skulle gå for, som gir en fin (skummel) opplevelse. Jeg er en mann, 62 år, i vanlig god form og trener jevnt. Vant til å vere ute. Jeg har ingen erfaring med klatring,(har rappellert litt) men jeg tåler høyder og stoler på utstyret. Så er det noen som kan anbefale en slik tur ville det vere fint. Fortrinnsvis Jotunheimen men også andre plasser er interessante. 

Endret av Tor Bråten
Viktig opplysning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotunheimen arrangement. Jeg var på en ukes tur med de. Behagelige, hyggelige og balanserte trøndere som guider i så klart Jotunheimen. 

Jeg er i hvert fall veldig fornøyd. De ga meg all den trygghet jeg trengte for å få noen helt fantastiske dager i steinrøysa. 

Uranostraversen er jo enkel å klatre og kjekt at man kan gå isbre tilbake. Falketind har flere ruter opp. Ellers er det jo et hav av tinder å bestige der. 

Jeg valgte guidet tur fremfor å gå med bekjente, og gjør det glatt igjen. Føles tryggere rett og slett. De er jo der for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.