Popular Post anderskristensen Posted July 15, 2017 Popular Post Posted July 15, 2017 I nøden spiser fanden fluer heter ordtaket. I nød kryper @Tessatroll inn i åmeskinnet sitt, heter ett annet. 12 Quote
Tessatroll Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 Når ein har båla godt utpå natta før ein oppdagar teltstangmangel, og er så trøtt ein ikkje gidd gjere noko med det, er oppheng av innertelt i ei grein det einaste rette for å sleppe å vere eit stort festmåltid for myggen under søvn. At det ser ut som eit morakkel og hadde kollapsa ved 4 m/s får berre stå si prøve. 3 Quote
Tessatroll Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 På 15.7.2017 den 18.44, HannKatta skrev: Hvor er det Dere camper? Dette er på Skjåk. Ei vegnær og vedrik lita perle ved elva, som me nyttar når me er på "forbifarten" Quote
tubbs Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 «Nød lærer naken kvinne å spinne» Eller bli oppspist av mygg! 1 Quote
Knappetelt Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 Et gammelt råd er å sette opp teltet, før en har drukket for mye. Full og i mørke kan bli litt slitsomt ref nære kilder. Men dette var godt innafor. Dette systemet blir brukt på flere telt, Hilleberg Rajd, og Zpacks duplex! 1 Quote
tubbs Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 7 minutter siden, Knappetelt skrev: Et gammelt råd er å sette opp teltet, før en har drukket for mye. Full og i mørke kan bli litt slitsomt ref nære kilder. Men dette var godt innafor. Dette systemet blir brukt på flere telt, Hilleberg Rajd, og Zpacks duplex! Phu........., var ett øyeblikk der hvor jeg tolket det dit hen at @Tessatroll hadde havna på rangelen før teltoppsetting 🤔🤔😂😂 1 Quote
Tessatroll Posted July 17, 2017 Posted July 17, 2017 21 timer siden, tubbs skrev: Phu........., var ett øyeblikk der hvor jeg tolket det dit hen at @Tessatroll hadde havna på rangelen før teltoppsetting Ville eg aldri finne på! Quote
anderskristensen Posted July 31, 2017 Author Posted July 31, 2017 På 16.7.2017 den 22.15, tubbs skrev: Et gammelt råd er å sette opp teltet, før en har drukket for mye. Full og i mørke kan bli litt slitsomt ref nære kilder. Men dette var godt innafor. Dette systemet blir brukt på flere telt, Hilleberg Rajd, og Zpacks duplex! Eller man kan rett og slett berre legg seg i lyngen med bikkjane (fordrer myggtoleranse og sameblod).... eg valgte dette til tross for iherdige overtalelsesforsøk fra konstruktør om selskap gjennom sumarnatta. 1 Quote
HannKatta Posted August 20, 2017 Posted August 20, 2017 På 7/16/2017 den 21.29, Tessatroll skrev: Dette er på Skjåk. Ei vegnær og vedrik lita perle ved elva, som me nyttar når me er på "forbifarten" Hmmm, nær Pollfoss? Quote
Recommended Posts