Gå til innhold
  • Bli medlem

Turforslag Børgefjell


Bent Inge

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter mange fine turer på Hardangervidda har eg bestemt meg for å prøve et nytt område i sommer. Valget har falt på Børgefjell, men siden eg aldri har vært der hadde det vært fint med nokon tips. Eg har satt av ni dager til sjølve turen (10-18 august) pluss to dagers kjøring kvar veg. Hovedmålet med turen er å fiske og gjerne ha muligheten til å få fisk av fin størrelse. Om eg kan fiske både i vatn og elv er det bare positivt. Eg har ikkje noko imot å gå litt. Alt av tips angående område eller fiske mottas med takk.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har sett litt på kart og vurderer å ta båten til Viermahytta i enden av Namsvatnet. For deretter å gå oppover Virmadalen til Gaukarvatnet, Jengelvatnet, Blyvatnet, Djupvatnet og tilbake til Viermahytta. Er det nokon som har erfaring frå heile eller deler av denne ruta? Fisketips mottas og med takk. Eg tar med både sluk- og fluestang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.