Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har topokartfil for Kaukasus/Elbrus?


Anbefalte innlegg

Hepp,

 

Er på jakt etter topografisk kart til Garmin GPS (.iso-fil) over Kaukasusområdet, men klarer ikke finne noen gode på nett. Har funnet et vektorkart, men det gir helt feil høyder da det tar utgangspunkt i laveste punkt på kartfilen, og det er ikke ved 0moh. Relative høyder er nok riktige, men det er ikke spesielt godt det kartet, så jeg skulle gjerne ha funnet noe bedre.

Så jeg lurer på om noen som har vært i området har en god kartfil de kunne sende meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut til at det er topokart, uten at jeg har fått forsøkt å legge det inn på gps-en. 

Det er endel forumtråder rundt om på nettet som henviser til noen døde linker, så vil tro at det finnes noen som har lastet ned disse i sin tid, eller som har de liggende på en gammel GPS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.