Gå til innhold
  • Bli medlem

Fottur Hardangervidda: Geilo-Eidfjord


Karenmariesl

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Hva slags overnatting har du planer om, telt, hytter eller kanskje en kombinasjon? Vil si at tiden avhenger av både hvor fort du går og ikke minst været. Selv har jeg ikke gått hele den strekningen, men kun deler av den. Fra Hein til litt forbi Rauhelleren, så jeg uttaler meg litt på tynt grunnlag. Tenker at man kan regne en liten uke på den turen, alt avhengig av hvor hardt man går og hvor lenge man fisker. Går sikkert en buss i fra Eidfjord som tar deg tilbake til Geilo :) 

Lykke til i planleggingen og god tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskevatn: ja, flust av. Kva rute vel du, n eller s før rv 7?

Tid: har ikkje gått heile men klarer det nok på 3-4 dager.

Kva rute vil du ta ned til eidfjord, og vil du gå heilt ned eller berre til garen f eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussruter for strekningen Eidfjord - Geilo kan du finne på skyss.no.   

I og med at ruten din vil gå mer eller mindre parallelt langs riksvei 7 har du muligheten til å hvor som helst på ruten ta av mot riksvegen og hoppe på bussen hjemover, så lenge du stiller deg på et oversiktlig sted langs veien og veiver med armene. Dersom du går helt ned i Eidfjord så kan det hende at du vil være interessert i å ta en tur innom Hardangervidda natursenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.