Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiskemuligheter Hardangervidda Vest fra Skjeggedal til Tyssevatn?


kjetilkl

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen har erfaring fra fiske på turen fra Skjeggedal til Tyssevatnet. Jeg skal gå denne turen til sommeren og lurer på om det er fisk stort sett over alt eller om det er mange fiskeløse vann underveis. Jeg har lest at det er en god del vann uten fisk. Så grunnen til at jeg spør er først og fremst fordi jeg ikke tror vi klarer hele turen inn til Tyssevatnet på en og samme dag med 30 kg oppakning, og da hadde det jo vært fint å slå opp teltet ved et vann det er mulig å få en fisk til kveldsmat ;)

På kartet har jeg sett Vattagillis og Vattasløkene. Er det no fisk her tro? Området er jo stort sett over 1300moh så det er vel ikke så godt å si....

Takker for alle gode tips på forhånd :D

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.